سرخط خبرها:
در جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان عنوان شد:
استاندار سمنان: برنامه ها و سیاست های تنظیم بازار با روحیه خدمتگزاری، اجرایی شود
استاندار سمنان گفت: ما با روحیه خدمتگزاری، در راستای گره گشایی از مشکلات مردم، اصناف و کسبه و بازاریان و تولیدکنندگان همچون گذشته با قدرت گام بر میداریم‌.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، ظهر یکشنبه 11 شهریور 1403 در جلسه تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: بر اساس گزارش های اعلامی، تاکنون بیش از 3 میلیون زائر وارد مشهد مقدس شده است که به همین واسطه و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد به سمت مشهد مقدس ، لا م است تا مدیران در آمادگی کامل قرار داشته باشند.
وی افزود: دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار و مسئولان متولی امر در بحث بازرسی و نظارت بر بازار بویژه در مسیر تردد زائران و مسافران در ایام پایانی عزاداری ماه صفر، اهتمام جدی داشته باشند.
استاندار سمنان تصریح کرد: شاخص تورم در سطح استان از میانگین کشوری پایین تر است، لذا ضرورت دارد تا در راستای این مهم نظارت ها افزایش یافته و مردم، زائران و مسافران در عمل و در کف بازار نیز این مهم را لمس کنند.
هاشمی بیان داشت: بحث ورود و کشتار دام به منظور تنظیم بازار، توزیع گوشت قرمز گرم گوسفند و گوساله همچون گذشته با جدیت دنبال شود.
استاندار سمنان گفت: موضوع پرداخت مطالبه گندمکاران همانگونه که رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی دولت مطرح کردند، در حال انجام است.
تاریخ:
1403/06/11
تعداد بازدید:
436
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal